April 27, 2010

~ ..dia..~

Nape skrg nie saya selalu sangat menjengah blog..???

Selalu dok ngadap lappy..dok tercari-cari sumtin tuk ditatapi..

Sebab skrg nie saya tersangat-sangat bosan.

( Lebih dari tahap gaban rasanyer..heheh)

Nape saya jadi bosan..??

Kerana dulu saya ada dia.

Tapi skrg nie....."empty...."

(Ini yang saya rasa...)

Ermm...tak pe la. Nak wat camner.

Mebi after dis, saya kena la menyibukkan diri..

....pi la gym selalu...pi la layan boling...

or pi la jenjalan redah sopin complex ....

atau pi la book shop & punggah ler bebanyak novel-novel disana.

>

>>

>>>

Dulu kau selalu ada,

disetiap waktu yang menemaniku,

disetiap langkah-langkahku.

(Ahhhh...poyonyerrr...malas la..)

0 ngomelan...:

Post a Comment

♫♪ say it out...♫♪

 
Copyright 2009 !! ♥♥..ceritera tentang..♥♥ !!. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com