July 6, 2010

~..aduyaiiiiii...~

Bsok da nak masuk keje smula,
Aku bukan la malas nak pi keje tapi
Bila mengenangkan 'peel' partner dlm team aku,
Wat aku lelah...
Wat aku rasa mcm nak sepak terajang ajek..
(huhuhu!! kekadang wa ni brutal gak,beb!!)
Sib bek tingat tahap professional ada dlm diri nie..
(..hehehehheeeee...)

Kita dok diam kan aje slama ni,
Makin hari makin melampau lak dorang,
Ape dorang ingat aku sorang pompuan dlm team tu,
Senang2 korang nak wat pedajal eh..??
Korang yang dtg keje tapi nak dok goyang kaki je...
Bek balik umah tdo..
Jgn nak dtg keje pastu makan gaji bute..

Yang aku tau, janji keje wa setel....
No complaint from others...
Tapi bila ada prob tau lak korang dok carik aku...
Tanye itu ini....
Sbb tu jgn berlagak nak belajo..put down ego tu jap..
Klu da tau diri tu tatau...
Pelik tul ngan makhluk Allah yg pangai sebegini..
HaiiissssHHHH!!!!


0 ngomelan...:

Post a Comment

♫♪ say it out...♫♪

 
Copyright 2009 !! ♥♥..ceritera tentang..♥♥ !!. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com