July 13, 2010

~..plan len jadik len..~

I thought today I wanna to spend time for myself.

I was thinking that I wanna to go to Pavillion

and spend a few hours watching The Twilight Saga: Eclipse

[sukeeee sgt ngan hero cite ni...heheheh!!]

but when the time comes, I already fatigue!!!

So...juz go back home & take a nap...hehehehhe...

Gler siot..keje mcm org tak sudah ajek..da la kena handle sorang2

partner sorang tue on leave..huhuhu!!!

Bekpes pun tak sempat...

wat air pun dari panas da jadik sejuk pun

tak sempat nak abeskan.

Huuuhhhhhh!!!!

2 ngomelan...:

yui said...

kita hanya mampu merancang....ehehe

cam sgt sibuk jer...taje tym to relax

♥ cheknora ♥ said...

Hye yui92!!!
How ya doin..??
Hehehehe...smlm bz gak tp tadi pas abis keje
da lenjan ke Pavillion tgk Eclipse...Finali!!!

Post a Comment

♫♪ say it out...♫♪

 
Copyright 2009 !! ♥♥..ceritera tentang..♥♥ !!. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com