September 1, 2010

~..Bicara soal hati..~

uhuhu!!
Nape tetiba I nak bicarakan sumtin yang berkaitan ngan 'soal hati' ni...????
Coz I tatau..siyesss!!!! Hehehhehehe!!! Poyo tul rasanyer.
Watever!!!!

Sume orang boleh berkata apa saja ,kan..??? Coz dorang tak berada di tempat kita.
Selami hati kita then baru tau apa kisah yang terjadi...yang dilalui.
Orang dok tengok kita bergelak ketawa[sumtimes berdekah2 gayanyer..errrrr!!] seolah2 takde pape kisah yang menyakitkan yang ditanggung seorang diri. Sampaikan dah tak ada apa2 rasa lagi di dalam ni.
Tatau apakah masih ada rasa cinta..?? Sayang & kasih...??? atau sekadar 'terikat' pada sesuatu perhubungan..???

Tapi bila kita bertemu ngan sesuatu yang bisa menghiburkan hati kita...yang membahagiakan kita. Walaupun bahagia itu mebi bukan untuk selamanya..ianya 'dirampas' dengan menyakitkan semula hati kita.
Duhaiii hati!!!! Bersabarlah mengharungi kehidupan ini.

Bersabar & mengalah dah menjadi kebiasaan. Tapi selama mana..??
Ya...sampai satu masa everythin' have to let go...lepaskan & bebaskan semuanya..
kalau bahagia yang dicari bukan untuk selamanya, untuk apa kita menyakitkan hati sendiri...memaksa diri hanya demi orang2 disekeliling kita.

*************************************

..:: hati ini..???? tah lerr. ::..

2 ngomelan...:

| RoziAhmad | said...

mana butang like ni??
nak tekan ni..

i like!! i like!!
setuju dengan apa yang dikatakan..

N@H_@H said...

ehehe!!!
I pun like gak nie...

:)

Post a Comment

♫♪ say it out...♫♪

 
Copyright 2009 !! ♥♥..ceritera tentang..♥♥ !!. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com