November 19, 2010

~* welcome home *~

1st post tuk arini. 
Mebi akan ada lagi pas nie
[heehheheh]
bukan pe..if beboring mendatang kang...
ada lah post yang mengarot-ngarot..

Balik dari kampung lewat petang semalam..
all the way from Pahang senun
takde lak plak ujan ..
cuaca panas terang benderang..
pakai sunglass pun masih silau..
[saje wat alasan nak cekau yang baru la tuh..hehehhe]
but sesampai aje kat persimpangan Bukit Tinggi Resort tu..
walllaaaaa
ujan yang turun bukan lagi bagaikan mutiara..
dah ntah macam apa tah...
lebat!!!

Then sampai umah je..
tengok dari luar pagar umah..
okey..macam everything ok..
tapi bila masuk aje bilik 
ouchhhh!!!
beberapa barang dalam bilik
dah lencun...
basah,beb!!
tot tilam wa ok..selamat..
but sangkaan ku itu salah...
tilam wa yang beribu rega
[hehehehe]
tu pun lencun kat belah kaki...
aiyaaaaaa!!!!
dok belek2 siling umah...
nampak lah ada macam kesan air..
urmmm...sah & sahih lah tu..
mesti ada masalah kat bumbung umah..
then pi lak ke belakang umah..
tempat sidai kain baju...
OMG!!! What der!!!
Berterabur kain baju yang dok bersidai..
mesti ujan & angin kuat la tue semalam...
moral of the stori : kena basuh semula la kain baju ...
lalallalalla!!!!


2 ngomelan...:

| RoziAhmad | said...

moral of the story tolong basuh baju saye sekali!! hehehehe

N@H_@H said...

hehehhe!!!!
mehhh antar kt sini..

Post a Comment

♫♪ say it out...♫♪

 
Copyright 2009 !! ♥♥..ceritera tentang..♥♥ !!. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com