March 5, 2011

: Keterujaan : Bila tetiba saya ada 5 saman, apa perlu dilakukan? :

Aritu masa mamat tu mintak tolong check kan saman dia,
saya pun berkesempatan la nak jenguk-jenguk...pandang-pandang kot-kot saya pun terlist dalam senarai penerima saman. Almaklum la...havoc kan tengah kena setel saman.
Tapi yang pelik bin hairan bin ajaib tu...masa tu search by IC takde lak kuar pape.Mesti dok main sorok-sorok ni...ehehhe


Tup-tup semalam teringin nak check skali lagi kat laman web MYEG. Macam ada rasa ketidak puasan dihati kecil ni. Haaaa koooo!!! Amekkkkkk!!! Prompt out kat situ 5 saman tuhhh!!! Dan yang lebih membanggakan tu[ ahahhahahah...ayat poyo] semuanya speeding!!!! Wallaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Macam ler saya ni drive Ferrari ke...Lamborghini ke...yang leh nak kena speeding ni. Ishhhhh!!!
Takat 1.6 je mana leh speeding sangat..lagi pun road kat Mesia ni takat 120km/h...so saya folo jew 120km/h on the dot...ahahahhaha


Pape pun tak kisah la...saman tetap akan disetelkan. No compromise!!!! Lagipun ada tangan yang dah mengtransferkan duit ke dalam akaun saya...so bayar jew lerr...
bak kata mamat tu ''jangan banyak bising...jangan banyak petik!!! ''
elehhhh cakap orang pandaiiii...dia sendiri pun ada 1 speeding summon...alkisahnyer.



0 ngomelan...:

Post a Comment

♫♪ say it out...♫♪

 
Copyright 2009 !! ♥♥..ceritera tentang..♥♥ !!. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com