April 11, 2011

: HoHoHo!!! Saya nak mengembirakan hati..:

Lupakan semua yang menyakitkan hati!!!
Usah lagi ditangiskan pada yang lepas-lepas.
Kamu tahu kenapa & mengapa ...so usah ditanya kenapa saya menyendiri.
Gunakan lah mata hati kamu untuk menilai segala-galanya.
Saya dah lupakan semua itu tapi untuuk memaafkan setiap laku kamu yang menyakitkan hati ini, Sorry!!! I will not forgive u for the time being!!! Biarlah masa yang menentukan nanti.
Seandainya pintu hati ini terbuka untuk memaafkan kamu!!!
Tinggalkan cite yang sengal ni. Dah semak kepala otak nak fikirkan lagi.

So now...huhuhu!!!
Plan jap lagi pas ujan berhenti ni nak pi ke Jusco AU2 jap.Eh..ehhh!!! bukan pasai kat sana ada bebudak AF9 tu....muahahhaha!!!
Tapi nak ke sana nak pi buat treading..ingat-ingat gak kalau sempat nanti nak gak melayan pedicure & manicure. Urmmm tapi tatau la dorang leh buat sama quality ngan yang penah saya buat kat Amcorp Mall, PJ tu. Huhuhu!!! rindu plak nak ke sana tapi sekarang ni masa tak mengizinkan.
Disebabkan dah terbiasa dengan manicure & pedicure ni, bila dah agak lama tak buat rasa semacam la pulokkk!!! ahahahahha!!! Sengal sungguhhhh!!! Takpe!!! Takpe!!! If ini salah satu yang boleh membuatkan hati saya rasa gembira....why not,kan..???

0 ngomelan...:

Post a Comment

♫♪ say it out...♫♪

 
Copyright 2009 !! ♥♥..ceritera tentang..♥♥ !!. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com