October 28, 2010

~..Tag..? Apa tuh..???..~

Ntah ler, tetiba cik Rozi nie menggatai lak main2 tag nie..Tag nie apa benda..??
Leh makan tak..??
[hehehhee..]


1. Apa benda paling penting dalam hidup korang?
wang & hepon..sape brani cakap wang tak penting..sila angkat jari..hhehe


2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
Illy Cappuchino...



3. Di manakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
adesss...tak de jawapan for d time being..sori!!


4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Bercinta..?? Apa benda tuhh..?? hehhehehe...


5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
tiada tempoh masa...lalui saje..seadanya..


6. Dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang?

Lam kete > tpt mkn>lam kete...hehehe..erkkk!!! 
ada kekasih ke..??
kompius I jap..lalalla


7. Novel/buku/majalah terakhir yang dibeli? 
Mag women weekly tuk bulan November..kat kedai bwh opis.


8. Apakah nama penuh korang?
Erkkk!!! kena letak nama penuh ke..?? Cube lah teka... :p

 
9. Antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
equal & balance...boyfren tak nak kira ke..?? hahahhaha!!!!


10. Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
siapa..??? tah lah...


11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
ada yang cik machine & ada yang cik tangan ...tgk jenis lah...huhuhuh!!!!


12. Dimanakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
if bgtau..dpt pi free tak..??? 
hehehhe... SPAIN & NZ..siyesss!!!!


13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
jawapanku....2 in 1 [hehehhehee!!!] notiiiiii!!!!


14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag..
dia sdg merindui sang pungguk nun di bulan..huhuhu

dia baru beli hepon baru..yeaaaaa!!!
dia muda belia lagi...sape nak usha..?? 


15. 5 benda yang paling disayangi dalam hidup ape eh?
hepon
all my gadgets
koleksi novel2 yg berlambak kat bilik 
jam tangan
famili & frens lah...
[tanpa ni sume tak sempurna idup ku...lalalla]


16. Lagu yang paling suka dan selalu dengar
Thinking of you & Entah...


17. Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
05th June..last year kat JB but no party2 la...dah tua...baik wat doa selamat..[hehehhe]


18. 5 rakan blogger yang korang nak tag :



...::: p/s : nasib lah sape yg tetiba kena tag ngan i...hehhehe...soriiii!!!! :::...

4 ngomelan...:

| RoziAhmad | said...

tak aci!!
semua jawapan selamat jek..
tak kira buat balik!!! hahahaha

N@H_@H said...

mana de...btoi la tuh...
hehhehehe...
nie nak tau jwpan pd persoalan yg mana nie..??

huhuhuhu!!!!

| RoziAhmad | said...

soalan ni 4!!!

N@H_@H said...

No 4..??
ehhh...tak nmpk pun no 4 kat sini...
ehehhehehehe!!!!

Post a Comment

♫♪ say it out...♫♪

 
Copyright 2009 !! ♥♥..ceritera tentang..♥♥ !!. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com