March 15, 2011

: Edisi ku ingin terbang lagi.. :

Walaupun serebrum & serebelum otak saya ni tengah padat dan sendat dengan agenda-agenda kerja tapi masih sempat jugak  mencari ruang untuk merehatkan badan dan minda. hehehehe...ayat tak hengat!!!


Bak kata orang ''pucuk dicita, ulam mendatang'' manakan mampu insan yang lemah seperti saya ni menolak..
Seumpama pepatah melayu  yang menyatakan ''tak cukup tangan ,nyiru saya tadahkan''...ahahahahah!!!!


Pape pun, inilah agenda saya..yang membuai angan-angan..





Excited ni nak pi jenjalan makan hangin ngan akak-akak kat opis. Inilah masa nak merehatkan diri dari dok memikirkan kerja...kerja....kerjaaaa!!!! 
Arghhh!!! lama-lama boleh kuar semua wringkle ni...makin cepatla tuanya saya nanti[Kakakakakka].

Ya!! Yaaa!!! 
Saya tau tarikh nyer lambat lagi tapi dah nak excited..nak wat camner...ahahhahaha!!!
Apatah lagi nanti a few days balik dari percutian ni, saya akan terbang plak ke satu destinasi percutian lagi..tapi kali ni dalam Malaysia saja, InsyaAllah.

Till then....see yaaa!!!


Muahhhhh!!!

0 ngomelan...:

Post a Comment

♫♪ say it out...♫♪

 
Copyright 2009 !! ♥♥..ceritera tentang..♥♥ !!. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com