March 10, 2011

Tak ada etika kerja atau '' KURANG AJAR '' ?

Semalam saat orang ramai masih sibuk berpusu-pusu ke post office nak setelkan saman, saya plak menyibukkan diri nak merenewkan driving licence..hehehehe!!! Dah tamat tempoh hujung Feb lalu tapi dok asik malas nak pi renew.


Storinye,saya ke post office cawangan Sungei Wang..means pos opis ni dalam Sungei Wang shopping complex la ya, ni yang dekat ngan opis saya. Memang la dah terang-terang dorang dah letak notis kat every kaunter menyatakan '' SISTEM PEMBAYARAN SAMAN TERGENDALA'' tapi ada gak ler yang dok menanya lagi ngan petugas-petugas di kaunter tu..biasa la tu pangai orang kitakan suka beramah-tamah..hehehehe!!


Tapi yang saya nak cakapkan kat sini ialah... tak kisah la kalau kamu dah muak ke..dah letih ke nak jawab pertanyaan customer kamu yang mungkin ada yang tak faham bahasa tu tapi please..please...please... JANGAN SESEKALI MENJAWAB DENGAN MENINGGIKAN SUARA kamu yang kamu rasa macho sangat tu!!!!! mana etika kerja kamu..???

Sungguh saya tak faham!!!

1 ngomelan...:

jomsantaisekejap said...

tu agaknya dah tahap kronik malas nak jawablah tu sampai lupa etika kerja dan cogankata mesra pelanggan....
dapat pulak kalau ada pelanggan yang seperti mencurah minyak ke dalam api...emmm lagilah. kan..kan..kan

Post a Comment

♫♪ say it out...♫♪

 
Copyright 2009 !! ♥♥..ceritera tentang..♥♥ !!. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com