March 1, 2011

: Eh ehhhh dah masuk bulan March lor... :



Seberapa pantasnya masa berlalu. Antara sedar atau tidak hari ini dah hari pertama di bulan March 2011. Kesibukan diri menjadikan kita tak berapa menyedari sebenarnya sudah 59 hari kita lewati.
Kita semua sibuk,kan..??? Sibuk dengan kerjaya; keluarga; sahabat-handai; kekasih hati...for those yg ada la..hehehhee...dan sebagainya.


So apa plan kalian tuk bulan ni..?? I..?? Urmmm...mcm banyak list nya tapi rasa-rasanya tak leh buat semua tu coz ada a few things yang kena ditangguhkan dulu. Kerana tanggungjawab pada kerja buat masa ni tak mengizinkan untuk saya pergi bercuti merehatkan minda dan juga badan...adehhh penat la!!! Hhehehehe!!! Tapi yang pasti on 29 nanti, saya harus mengambil cuti jugak kerana perlu ke KLIA. Untuk apa..?? Biarlah 'RAHSIA'...ahahhahaha!!!


Juga untuk seorang insan yang saya panggil 'kakak', semoga dia akan semakin kuat,cekal & tabah dalam mengharungi liku-liku perjalanan hidup ini. Be strong,sis!! I will always be by ur side!!
InsyaAllah, ada kelapangan kita akan hang out bersama..seperti biasa saya menjadi pendengar yang setia.


Till then..see ya!!!
May u all have a nice day!!!

2 ngomelan...:

jomsantaisekejap said...

Kakak awk kakak sy jugaklah...be strong jugaklah ye kak semuga sentiasa tabah dalah segala dugaan :-)
so cheknora, kalau cakap pasal plan ni, memang banyak, antara dapat buat atau tidak aje. Bukan mudah jugak nak buat semua mengikut perancangan tapi akan dibuat sebaik mungkin...termasuklah jugak nak update blog sendiri...salah satu plan jugak tu

♥ cheknora ♥ said...

JSS;
alaaa kata2 tuk akak tu je kew..??
tuk sy tkde..???

ahahahhahahaaa!!!

Post a Comment

♫♪ say it out...♫♪

 
Copyright 2009 !! ♥♥..ceritera tentang..♥♥ !!. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com